Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

fredag 1 januari 2010

Första passet för i år...

...blev en kylig promenad med coachen och min ultrapartner in crime Staffan. Därefter spöade jag dem båda i Uno. Eller det gjorde jag inte. Jag torskade hela tiden. Jag lät dem vinna så de inte skulle bli ledsna ;)

Nu har jag i alla fall laddat med blodpudding, spetskålsallad och apelsinjuice - för imorgon blir det Årets Första Långpass med Snorkkis, Staffan, Ingmarie, Snabba Fötter, Petra, Kalle och andra storheter! Jag längtar!

Vill ni följa med på en 25 kilometare så springer vi från Eriksdalsbadet 9:15

2 kommentarer:

Petra sa...

Tyvärr blev det ingen sväng till Stockholm för mig, kände mig för trött och snuvig :( Men jag hoppas få chansen att springa med dig och alla de andra härliga människorna snart!

gullfot sa...

Ultraste BästaMia, Gott Nytt År! Tänk vad fantastiskt det kommer att bli :-)