Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

fredag 21 mars 2008

Nu är jag framme i Australien!

Inte riktigt. Men mina ben har svullnat upp, det ser ut som jag har suttit på ett flygplan i 25 timmar - vilket borde ta mig just till Australien. Fotlederna känns lite knarriga så idag blir det vila och äggmålning med syskonbarnen Jonathan(4) och Linnéa(6) innan jag svidar om till 25-årsfesten jag ska på ikväll.


Hoppas Långfredan blir riktigt lååååång! Här ska njutas.

3 kommentarer:

Karin sa...

hahahaa...roliga påskharar =)
Glad påsk på dig! Och vila dina stackars flygplansben!

Karin sa...

Glad Påsk och hoppas du njuter riktigt av festen :-) Lägg sedan benen i högläge och ligg sent in på dagen imorgon. Det får man nämligen när man har svullna ben, säger barnmorskan ;)

MarathonMia sa...

Karin&Karin - Glad påsk på er också. Benen är bra idag men det blir vila ändå.