Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

söndag 30 mars 2008

En kul grej - från en blandningstjej

Jag beskrev mig själv för Karin (bloggare som jag aldrig träffat i verkligheten) - jag skrev att jag såg ut som en blandning mellan Kristina Lugn och Pernilla Wahlgren... och gissa vad?! Hon kände igen mig direkt!

Jag kände igen Karin från hennes bloggbild, plus att speakern ropade ut hennes namn när hon kom över mållinjen...

Jävlar anåda - Ikväll ska jag kuta, blev såååå sugen - även om jag ser ut som en blandning av Krisitina Lugn och Pernilla Wahlgren....för vem vill egentligen se ut så?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag missade dig... :-( vad tråkigt... Karin sa först efter att det var du... Jaja... så kan det vara...

Karin sa...

Hahaha, jag kände faktiskt igen dig på ögonen och inget annat :-) Jättekul att träffas. Vi ses på tisdag?
Och förlåt, Masse... Hjärnan var inte riktigt i funktion idag :(

MarathonMia sa...

Masse: Aha - såklart du var där. Vi får väl synas på Östermals IP när jag och Karin dricker champagne...

Karin: Puh! Då avbokar jag tiden hos plstik-kirurgen - jag ville ta bort själva Kristina-delen och tona ner Pernilla... :-) Kul! Vi ses på tisdag alla gånger!