Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

torsdag 15 april 2010

Sverige Springer

Äntligen kan vi kolla i efterhand!

Finns nu på TV4 Play!

Jag gillar när företag lyssnar på feedback och är snabba i hanteringen. Tack för det TV4 Sport! Me like.

Pssst - och ni missar väl inte det fjärde avsnittet när min hjärna är tröttare än benen hehehe.

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Perfekt ju! Har missat ett par avsnitt nu.

Silverscreen sa...

Kanon :) Nu är kvällen räddad!

Anonym sa...

Det är ju veckans höjdpunkt på TV just nu!

Cilla sa...

Jag tittade litelitegrann i tisdags när jag var i bild och berättade om mina intressen; springa, äta och sova! Visserligen sant, men jag har fått lite gliringar för det :-D