Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

tisdag 13 april 2010

SuperWoman goes Michelingubbe

Jag har svullnat upp. Ser ut som en Michelingubbe. Och ja - jag är mänsklig och är lite stel i benen.

Sen hittade jag en blåsa på stortån från en strumpsöm - så helt oberörd traskar jag inte omkring.

Benen är lite stockliknande - och eftersom jag inte har foto på det - så får ni kolla in själva... i "Sverige Springer" del 4. Jag tog en återhämtningsjogg igår kväll med Bloggjoggarna och blev kanske med på film...

4 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Ska bli jätteroligt att se! Sitter bänkad varje vecka så jag inte missar nått!

Micke sa...

Eftersom jag och fasta tider inte är kompisar och TV4play uppenbarligen inte behagar visa programmet så undrar jag lite försynt om någon vänlig själ vet var det går att finna på interwebben?

Petra sa...

Så roligt att du ville vara med och sprida ultraglans över det hela :)

MarathonMia sa...

De jobbar på att få ut det på TV4 Play :)

annars går det ju repriser.