Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

söndag 11 april 2010

23:40:59!

Jag hann till och med åka rutschkana sista varvet!


Nu är klockan 12:15 och jag ska sova. God natt.

32 kommentarer:

tmw sa...

Stort grattis!

Silverscreen sa...

Grattis! :D

Kattis sa...

Grattis GalenPanna!

askan sa...

Grattis! Vilken bragd!

Frykenmo sa...

ULTRAGRATTIS....vila nu i ett par dagar så kan du blogga om loppet sedan.
Ha det...Frykenmo

Tolla sa...

Grattis! Jag är grymt imponerad!!

Kale sa...

Mega Stort Ultra Grattis till Dig och Staffan!!!!
(Sorry för min dåliga gissning)

cecilia sa...

Åh, helt fantastiskt! Sov gott efter alla mil det senaste dygnet.

Taina sa...

STORT GRATTIS!! I am impressed!!!

Lars sa...

Imponerande och helt galet :)

Louise sa...

Fantastiskt!! Vilken prestation!!

Mathias sa...

Underbart! Starkt kämpat, grattis!

anneliten sa...

Jag har just sprungit 27 km långpass och är helt slut - hur orkar man 16 mil? Obegriplig prestation. Jag är så imponerad av ditt panben och dina andra ben!

Mikael Björk sa...

Elegant! Och god marinal!

Mikael Björk sa...

marinal==marGinal

Löpning & Livet sa...

Så jäkla häftigt!!

Sirpa sa...

Wow! Grymt bra jobbat:)

Ingmarie sa...

Wow!!! Du är så himla underbart fantastisk!Hoppas du sover gott! STOR kram

Lisette sa...

Grattis! Jag är så imponerad. Du är grym!

Anonym sa...

Grattis!
Såg er i morse när jag var på väg till Vallentuna, du såg så glad ut och den rosa mössan lyste. Fasen att jag inte tutade..

Anonym sa...

Stort grattis

Fantastisk prestation

/Kaj

Miranda sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!1

Kristina sa...

GRATTIS MIA!
Härligt att du satte ditt mål!
Det var bara du som gjorde upphopp efter fullföljad 100 miles... ;-)

Grattis än en gång, suveräna du!
//Kristina Paltén

Kerstin R sa...

Grattis! Suveränt sprunget! Imponerande att du hela tiden orkade vara så glad och positiv!

Miss Agda sa...

Heja Mia! U did it! Världens största grattis!

Joel R sa...

Jag som har problem att vara vaken i 24 timmar i sträck.... Fantastisk prestation och stort grattis till sub 24 h.
Mikael var en vass gissare i förra inlägget.

Carina sa...

Stort stort grattis!! 16 mil är så sjukt långt!!!! Jag är så jäkla imponerad. You are simple the best!!!

Kram Carina
som nöjer sig med hälften :-)

Marre sa...

Grattis! Du fixade 24 timmar med marginal!

Anonym sa...

Jättegrattis! Vill gärna ha ett referat om hur upplägget funkade!

Pier to pier sa...

Hatten av för favoriten! Stort grattis.

RosaMilton sa...

Galet bra!

jumper sa...

Rutschbana? Var? Vilken konstig vär sprang du (och din fotograf)?

(Javisst ja, grattis)