Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

tisdag 28 december 2010

Mellandagspresent till dig själv!

Morgonjogg på stranden vid Monte Gordo. Foto: Petra Månström

Mitt i all jul- och nyårsstress skulle jag vilja påminna alla om att inte glömma sig själva och sin hälsa. Jag tycker därför att alla löpsugna ska ta chansen och hänga med på vår Bloggvecka i Monte Gordo vid Algarvekusten i Portugal, 6-13 mars 2011. Detta är ett inititativ av Petra Månström som kör Maratonbloggen och Kenth Svensson som bloggar på Snabba Fötter. Den veckan är det fokus på löpträning med Team Stockholm Marathon. Vid sidan om löpningen kan du också delta i en mängd andra typer av pass ledda av Friskis & Svettis. På plats finns också jag som ska hålla föredrag. Vi kommer att få en fantastisk vecka i solen med perfekta träningsmöjligheter, gott om tid till mingel och diskussioner – precis som i bloggvärlden fast in real life. Givetvis ingår också en finfin goodiebag!

Skynda dig att anmäla dig här – ange koden ”BLOGG” i ”Kommentarer till bokningen” så du blir registrerad som deltagare på Bloggveckan. Du är också välkommen att gå med i Bloggveckans Facebookgrupp.

Varmt välkommen önskar jag, Petra och Kenth!

1 kommentar:

Mia sa...

Ja det kostar ju lite pengar det där äventyret och för en virrpanna som "är mellan två jobb" är det lite krävt just nu. Men den 11 januari startar mitt nya jobb... Kanske jag hinner spara... :)