Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

söndag 21 september 2008

Ledigt!

Helt avskild från världen i 2 dygn!

Precis vad jag behövde. Det var lite tortyr att vara ifrån Internet och bloggande så länge, men kropp och knopp tackade för vila. Jag hade aldrig varit på Irland och gillar att se nya ställen, Dublin var...Brittiskt.

Nej - jag gillade inte Guiness. Nej - jag har inte börjat dricka Whiskey. Alltså njöt jag mer av sightseeing och stadsupplevelsen - tack Sussie!

Väl hemma firade vi sonens kommande 18-årsdag - på riktigt på onsdag, men ett visst derby sätter käppar i hjulet för att fira på den rätta dagen. Jag hoppas att AIK har det fina omdömet att vinna på Alex födelsedag!

1 kommentar:

Masse sa...

Heja kalas. Heja födelsedagar!