Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

torsdag 18 september 2008

Jag hinner inte träna!

Bara att gå upp en timme tidigare då!

Jag har hunnit med tokmycket på en mellanlandning. Kom hem från Helsingfors vid 20-tiden igår, storhandlade inför sonens fest på lördag, skurade badrum, toalett och kök. Sen upp en timme tidigare - springa 6 km för att sedan packa om väskan.

Nu åker jag till Dublin för öl och whiskeyprovnning...öh...jag menar sightseeing. Tillbaka på lördag.

Ha det gott!

10 kommentarer:

Magda Gad sa...

If you can dream it, you can do it.

Karin sa...

Mia, du är makalös! Vill man så går det, det är du beviset på! Ha en skön sightseeing i Dublin ;-)

Masse sa...

Men... Alkohol är ju dåligt för kroppen...

Anna (Orka mera) sa...

Ha så kul i Dublin. Men Guiness är äckligt, så akta dig...

Anonym sa...

Njut av Irland! Och allt gott i flytande form.

Lilla Duktig sa...

Jag saknar dig redan!
Hälsa Dublin från mig.

Anonym sa...

Ha det så bra i Dublin!!
*kram *

Helena sa...

Åh Irland "inte ett dugg avis" ;) Ha det jättekul!!! Kram

gullfot sa...

Nu har jag köpt iForm - MILDA MAKTER VAD DU ÄR SNYGG MÄNNISKA!!!

MarathonMia sa...

Magda: Så där tidigt på morgonen så drömmer man fortfarande...

Karin: Det är ju du som är makalös! Jag bara lånade en sovtimme som jag tog igen på flyget sen :-)

Masse: Är det!!! Och det läser jag NU!

Anna: Håller med, det blev provsmak på ½dl ungefär.

LillaDuktig: Och Dublin saknar dig. Å ja rå! (ja, jag läser Bordellen-boken och har hamnat i å och rå).

Coyntha: Tackar lite i efterskott.

Helena: En saftig Fasan måste se sig om i världen...

Fredrika: *rodnar* tack.