Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

torsdag 25 september 2008

Klockan är 15:59:23

Om 20 minuter drar vi till Berlin!



Ny vindjackan följer med!

Catti strålar med IF Linnéa-väst. Tur att reflexerna fungerar så bra, då missar ingen i Lidingöloppet henne när hon står och hejar!

Datorn väntar hemma men Snabba Karin och jag kanske gör en liten visit på något tyskt Internetcafé. Annars syns vi på måndag!

Lycka till allihopa som springer Lidingö, underbar helg till er som inte springer alls! Och glöm inte att livet är alldeles underbart på hösten, njut av färgerna.

...jag vill...jag kan...jag orkar!!!

16 kommentarer:

Helena sa...

ÅHHH vilka grymt snygga västar....och jag får ta på min imorgon:D ses snart! om inte, LYCKA TILL (och glöm inte att dra mig över mållinjen sen;))

gullfot sa...

GO GO GO!!!! :D

Magda Gad sa...

skitsnygg jacka!
kör så det ryker!

Löpning & Livet sa...

Lycka till!! Du vill, du kan, du orkar!!

Anna (Orka mera) sa...

Lycka till nu tjejen!!!! Och ha en underbar helg i Berlin!

Anonym sa...

Jättelyckatillspark i rumpan! (Men inte så hård att du får ont förstås, bara för lite extra skjuts - ungefär som du skulle behöva det!)
Ha en riktigt härlig runda!

Jossan sa...

riktigt snygg jacka, på snygg tjej!

Ha nu underbat kul i Berlin.

Jag tänker på alla er som ska springa och skickar massa pepp!!!

Anonym sa...

Vilken snygg jacka!! Och vilken snygg Mia!!

Lycka till igen! Jag tänker på dig!
* kram *

Anonym sa...

Lycka till, din lyllos!!

Sofy sa...

Lycka till Mia! Vi ses efter helgen och då ser jag gärna nya rekordsiffror! Kom ihåg att du är gryyyyym! Kram

Maria sa...

Skulle bara säga riktigt lycka till i Berlin! Var i Berlin förra året på konferens, det var en intressant stad! Själv ska jag bege mig till Lidingö i morgon för att titta på maken när han springer.

Håller tummarna för dig!

Mvh Maria

Anonym sa...

Jackan måste varit snabb, din tid i berlin är gryyyyyyyyyyyyymt bra!!!

Kram

Tone

Anonym sa...

OK, du har inte avrapporterar än - men jag tänker inte vänta. Grattis!! Vilken supertid! Vilken superbrud!

Anonym sa...

Grattis!! Du är så duktig!!

Jag fick dina tider via min mobil:
km 5 0:26:06
km 10 0:52:40
km 15 1:18:41
km 20 1:44:41
km 25 2:11:33
km 30 2:38:31
km 35 3:05:53
km 40 3:34:04

Så ja....la duktig!! Vilken prestation!!

Nu måste du vila och njuta.

* många kramar *

Sanna sa...

Grattis! :-)

Lilla Duktig sa...

GRATTIS!