Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

söndag 5 september 2010

Jobb, jobb, jobb

Shit vad tiden flyger iväg när det är mycket jobb. Har inte hunnit med bloggen. Nu ska jag iväg på nästa jobb - agera Hare åt Ingrid på Tjejmilen. Första försöket att piska in henne på 50 minuter.

Idag är det för övrigt andra dagen sedan 7 veckor tillbaka som jag inte känner av hamstring och vänster rumpmuskel när jag vaknar på morgonen. Tack Naprapat-Josefin och Benknäckar-David - I'll be back!

Tjejmilen-hare-loppsrapport kommer senare. Lycka till alla som ska springa!

Inga kommentarer: