Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

torsdag 21 februari 2008

Långsam mil på fältet

Brände av 10,24 km innan jag skulle träffa Lise-fis. Gick i 5:30-tempo - kändes rätt långsamt. Middag med Lise-fis var toppen, det borde vara lag på att bästisar (visst får jag kalla henne bästis fast jag är 37 år? Väninna låter så...så...50-årsaktigt liksom) ska träffas och snacka livets alla gåtor minst en gång i veckan. Mumma för själen och utvecklande för sinnet!

Hem och jobba. Så blir det när kollegorna inte håller deadlines :-(

Inga kommentarer: