Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

måndag 11 februari 2008

Jag kommer bli världens tråkigaste!

Annika och Fredrik ska ha party. I Oskarshamn. De har bjudit massor av folk. Inbjudan var så lockande... så det är en sån som får en att börja shoppa roliga festkläder flera månader i förväg.

Jo, inbjudan har kommit flera månader i förväg. Datumet för partajet är 31 maj 2008 och sammanfaller således med Stockholm Marathon.


Jag kan inte följa med. Har försökt leka med tanken att få ner tiden så pass mycket att jag hinner köra ner till partyt på kvällen, men det tar 3½ timme med bil. Och partajet börjar redan 12:00 på dagen.


Detta innebär även att stora delar av min hejarklack befinner sig i Småland.


Stockholm Marathon = Ingen fest. :-(

Inga kommentarer: