Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

onsdag 20 februari 2008

En arbetsdag i London - ofrivillig vila.

Åkte med fakiren till London imorse. Eller skulle. Vi satt alla ombord 06:45 när det (glatt?) meddelades att vi inte får lyfta på grund av dimma i London... Vi lyfte klockan 8:10. Vet ni hur långt man kan springa på den tiden? Jag sov.

Flyget hem går 20:10 ikväll, landar vid 23:40 vilket känns otroligt sent.

Men gårdagens träning har gett mig träningsvärk i magen samt format min bakdel till en brasiliansk, utstående tingest - med två muskel-knuts-bollar på sidorna. Detta kommer i och för sig ge min naprapat något att sätta armbågen i på fredag...då blir i alla fall hon lycklig.

Imorgon är hela dagen bokad med möten - hjäääälp! Kanske ett tidigt morgonlöp... eller extra sent...eller....

Fan - skulle behöva två extra dagar denna vecka.

Inga kommentarer: