Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

måndag 18 februari 2008

Inte ont i kroppen...

...men världens huvudvärk. Och blöder näsblod (?!). Bra med vila. Löpningen börjar bli en rutin. Gillar långpassen och att kunna bearbeta alla tankar och händelser. Men kortpassen börjar bli smått ensamma och tråkiga. Vill gärna köra lite mer BodyPump, eller träna med någon. Har sett på jogg.se att de har ordnat gemensam träning på tisdagar på Zinken. Kanske ska bege mig dit imorgon.

För övrigt ser veckan ut som vanligt - löpning tisdag, torsdag, lördag och söndag. Missar Morgonträningen med June på onsdag för jag ska till London över dagen. Naprapat inbokad på fredag - gött.

Förra veckan jobbade jag grymt mycket (hemifrån en del också) så denna vecka ska jag försöka balansera in lite familj, släkt och vänner. Vill ju inte försvinna helt från folks radar.

2 kommentarer:

Mayumi sa...

Hm, man kanske också skulle börja löpträna till jobbet på morgnarna.......kruxet e ju bara att det är 7 mil totalt.....men om jag börjar vid midnatt så kan du väl ta emot mig när jag ramlar in vid 8 tiden imorgon? ;)

MarathonMia sa...

... jag ser till att smörja rullatorn åt dig! Ska bara bära upp handikapp-Jans dator från garaget först...