Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

måndag 13 oktober 2008

Glömde nästan att det är måndag!

Dags för veckans planering!

Måndag: BodyJam med LillaDuktig och BodyPump om jag orkar.
Tisdag: Lunchjogg med Sussie. Kvällsträning med IF Linnéa
Onsdag: spinning?
Torsdag: Träning med IF Linnéa
Fredag: Backintervaller med Sussie.
Lördag: Tjurruset
Söndag: vila.

Häpp!

10 kommentarer:

Helena sa...

Är du galen människa? Ska du springa tjurruset på lördag? Och träna två ggr per dag flera dagar den här veckan?? Ojojoj jag ligger i lä träningsmässigt jämfört med superMia ;) Hoppas allt är bra med dig, var rädd om dig vännen!

Lilla Duktig sa...

BodyPump på onsdag!

Lilla Duktig sa...

Förresten är du galen.
Det har jag bevis på.

MarathonMia sa...

jag har redan pajjat schemat, tagit bort ett pass och lagt till två... :-) sån e jag.

Anonym sa...

Helena har en poäng - är du galen?!
Galen är superbra! Och det är varierad träning oxå. Som din.
Vänta här nu, tagit bort ett och lagt till TVÅ... *svimmar lite lätt*

Anonym sa...

Helena har en poäng - är du galen?!
Galen är superbra! Och det är varierad träning oxå. Som din.
Vänta här nu, tagit bort ett och lagt till TVÅ... *svimmar lite lätt*

MarathonMia sa...

hehe - det jag inte hann igår kan jag ju alltid köra idag. eller imorgon. jag har ju liksom hela veckan på mig. ljuvliga tanke.

Katarina M-I sa...

Hur har det gått med cykelskorna?
Hittat några lämpliga kandidater?

http://www.tokind.dk/item.php?id=294
Om jag hade storlek 40 hade jag gladeligen hostat upp pengarna till dessa...

Inte lika snygg, men snyggare i pris
http://www.tokind.dk/item.php?id=296

Hälsar Katarina

Anonym sa...

Tjurruset låter ju onekligen jättekul, men är inte det enbart för män??? Har du smyganmält dig??

MarathonMia sa...

Cykelmygga: Jag har inte riktigt hunnit än - sonderar terrängen och väntar på lönen :-) Tack för tips. Jag har stl 39,5...

Therunningduck: I år får tjejer vara med! 500 anmälda so far.