Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

onsdag 1 juli 2009

Viktig fakta Trollhättan 3-6-12-24-timmars

Banlängd: 1096 meter

Antal 24-timmarslöpare: 55

Antal 12-timmarslöpare: 22

Antal IF Linnéner: 4

Antal bloggare: 5+

Mysfaktor: 6+

Arrangörer: K-G Nyström, Vi som Springer.

Resultat: Osäkert - förra årets resultat är ännu ej offentligt :)

Nå-tå-test: Halvbra

Puls: Medel 132

Sträcka: 89 9någonting

Garmin: Höll hela loppet! yey

Bästa pepp: sms, bloggkommentarer, alla som sprang

Sämsta pepp: att sätta orimliga krav och hela tiden påpeka dem

Bästa Mia-grejen: Att jag ignorerade ANDRAS krav och gav järnet

Ögonbryn: irriterade mig på ett som höll på att växa ut...

Flätkoll: Missade totalt

Powernap: 25 minuter

Vann: Nya ultravänner. Nytt pb på distans. En silverplats

Saknade: smala vrister och en prins att ringa och få pepp av

Tråkigaste: Dammiga Asics 2140 :)

Roligaste: Farten efter powernapen!

Finaste: Soluppgången vid badviken

Härligaste: Klubbkamraterna och Bloggpolarna

Coolaste: Fever och Åsa

Hetaste: Saras skavsår efter brallorna - det brände. (och mina värmeutslag på fötterna)

Minst coolaste: Killen som gick och hulkade bakom mig

Äckligaste: Hamburgaren på MAX på hemvägen, magen processar den fortfarande.

Mest imponerande: Snabba Fötter och Snorkfröken

Gladast: JAG! För jag är JAG och det tänker jag vara några mil till!

Konstigast: Att inte kroppen var så snabb nattetid

3 kommentarer:

Snabba Fötter sa...

Man tackar!

Men du vet väl att du också imponerade stort!!!

Karin sa...

hulkande killar? Men du slapp ju finska bajskorvsmän iaf? =)

Grattis igen till silverplatsen och din otroligt grymma prestation!

Anders S sa...

Hoppas inte det var jag som hulkade bakom dig.:-)
Apropå icke officiella resultat. Trollhättan 12/24H arrangerades inte förra året.

Bra kämpat!