Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

måndag 6 april 2009

Nä gott folk!

...nu ska den här slitna kroppen iväg och köra fystest på NMT.

Vad gör ni när solen skiner en måndagkväll i april?

*********************************************

11 kommentarer:

Löparfantasten sa...

Springer till IKEA för att shoppa! Helt normalt.

Karin sa...

Gjorde vad jag skjutit upp hela helgen; städning av lägenheten... och påfyllning i kylskåpet. Trist men nödvändigt.

Katarina M-I sa...

Sprang ikapp ett långpass som brann upp igår...
Halvbra inför 10 x 400m test på banan imorgon. Men jag kunde inte stå emot våren!!!

Magdalena sa...

Kör ett litet core-pass hemma och sedan tar jag bort gammalt silikon kring badkarskanten och silikonar med nytt! Låter som jag är händig men icke!

Maria sa...

Laddar för en andra träning med IF Linnéa och funderar på hur jag ska lägga upp min packning inför mogrondagen, kostymen blir alltid så skrynklig när den ska "pressas" ner i en väska..... ;o)

Hoppas att passet gick bra?

Gött mos!
Maria

Linda sa...

Själv körde jag em grym backrunda i skogen. 14,5k och 851 höjdmeter senare är jag bara grymt lycklig och bara njuter av kvällen.

MarathonMia sa...

Tackar tjejer för att ni delar med er! Tänk vad mycket som händer samtidigt i detta universum :)

Dunceor sa...

Som kille så inflikar jag att jag sprang 4km till simhallen, gick på vuxen-crawl kurs och sen sprang de 4km hem igen. Mycket skönt.

Zebban sa...

Sitter och tittar på TV, dricker kaffe och äter munk. Kompletterar med lite choklad och njuter av att jag faktiskt "kan" unna mig. Har sprungit 25K idag och ska sprina 35K i morrn, så jag måste ladda kolisar :)

Anna (Orka mera) sa...

Jag sitter och slappar och slösurfar. Sånt som känns fullständigt legitimt när man sprungit långpass!

MarathonMia sa...

Tack killar :) och Anna - rätt löprelaterat här va'? :)