Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

söndag 17 augusti 2008

Fasan på stan!

Det är jag. Fast jag saknar verkligen dräkten!
I fredags var jag ute som Fasan på stan (gamla Percy tårar Farsan-på-stan-stuket). Jag "råkade" passera min 15-åriga dotter. Det var intressant.

Jag tjatar mycket om min fasandräkt och att jag vill kuta som en. Eller stå bredvid ett lopp och heja utklädd till fasan. Men jag saknar fasandräkten. Igår googlade jag "fasandräkt" och min blogg kom upp som nummer 1. Sen kom Funrun och Söderbruttan.

JAG MÅSTE FIXA EN FASANDRÄKT! Hjälp mig om du har kontakter.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha...

MarathonMia sa...

Pressen känns ju liksom...

gullfot sa...

Voilà: http://www.cheeretc.com/mascots/birds.htm

Bläddra ner till 44Z-2 Pheasant :-)

(Notera för övrigt "realistic ostrich" på vägen... eller "roadrunner")

MarathonMia sa...

Fredrika - vilken uuuuunderbar sida. Synd att kostymerna kostar över 1000 dollar. Ser lite varma ut, men säkert bra som publikklädnad :-)