Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

torsdag 21 augusti 2008

Gissa, gissa, gissa!

Gissa vad som står i min hall!?

11 kommentarer:

Magda Gad sa...

Ett par sprillans DS Trainer. Röda.

Masse sa...

En elefant?

Benet sa...

En rörmokare?

Sofy sa...

En ny cykel??!!

Lilla Duktig sa...

DIN MAMA!

gullfot sa...

Ja, en cykel! Fast är det nåt att vara så glad över? ;-)

En mer tråkig gissning: ekolådan.

Anonym sa...

Nåt läckert med skyhöga stilettklackar?

MarathonMia sa...

Magda: ;-)Din önskan i min hall?! Inte en alldeles oangenäm tanke!

Masse: Meh! JAG är ju på jobbet!

Sofy: Jag har en jättefin cykel redan - Nishiki, men har kastat cykelnyckel i Stockholms Ström...

LillaDuktig: Kan du vara. ;-)

Fredrika: Hur vet du att jag är glad? Eller förresten, jag är alltid glad. Ekolådan... kanske i framtiden.

Bureborn: Samma svar som till Masse: Meh! JAG är ju på jobbet ;-)

Anonym sa...

Kanske samma sak som kommer till min hall i eftermiddag....

Katarina M-I sa...

*Förvirrad* Annas man? (eller han har kanske redan kommit hem??!)

MarathonMia sa...

Anna och cykelmygga - Ni skrämmer mig, nu måste jag hem och kolla!