Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

onsdag 6 augusti 2008

Skithumör

Igår var en mittemellandag, idag likaså.

Inte riktigt tillfreds i själen. Tror att jag fått nog av semester, vill tillbaka till ordning och rutin. Därför har jag smitit in på kontoret idag och jobbat. Ikväll ska jag och maken bort på middag. Hoppas detta hjälper min själ att lugna sig något.

ANNARS BLIR JAG GALEN!

5 kommentarer:

Puma sa...

vi kan byta lite om du vill. jag har semester och du jobbar... annars så brukar lite träning hjälpa. grabben skickar alltid iväg mig när jag är på skithumör.

MarathonMia sa...

Bytet taget. Träning brukar vara ok så fort man ÄR där, eller utövar den. Men tröskeln är ofantligt hög idag, steget från tanke till handling är diffus, den bara flyter.

Fast å andra sidan är jag glad att känna så här, bara att acceptera, annars får jag ju inte uppleva Upsen :-)

Karin sa...

Jag lider med dig, gumman. Fast du kommer att gå stärkt ur det här också, ordentligt stärkt! :-)
Erbjuder mitt glada sällskap imorgom eftermiddag och hoppas att det kan lugna din rastlösa själ. Kram på dig så länge!

Anonym sa...

Semester kan man inte få för mycket av! SJälv har jag ågren över att den tar slut redan på måndag. Hemska tanke :)

Magda Gad sa...

OJ. Jag har tvärtomproblem. Jag vill aldrig mer jobba. Hur ska man hinna med det?!?