Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

fredag 28 november 2008

Det här är kärlek!


Klicka på hjärtat!

15 kommentarer:

Magda Gad sa...

Ah haaaaa. Så Allans bror Nils har tränat i min gamla boxningsklubb. It´s a small small world... that we all live in :-)

Anonym sa...

Vackert! Och en sån snygg representant för långlöparna sen.

Jag vet ett gäng löpare som kommer att lida av skallebang den 14 maj. Med bara två veckor kvar till SM...

MarathonMia sa...

Magda: ...lägg till min man, hans förra arbetskollega "Coach Tessan" så är cirkeln sluten...

Bureborn: Karin är som vackrast när hon springer!

Magda Gad sa...

åhhh tess, inget är som att få stryk av henne, hon läxade upp mig rejält när jag var novis :-) men din man, har jag tränat med din man???

Magda Gad sa...

... och nu tycker min coach du ska börja träna boxning, se kommentar på min blogg :-)

Karin sa...

Jag är kär i dig med, vännen :-)
(fast bilden på mig är ju kanske inte den snyggaste...) Snacka om att vara med i världens bästa löparklubb!

Helena sa...

Åkta kärlek, vännen :D

MarathonMia sa...

Magda: Neeej - jag tror inte du har boxats med min man, han började för ett halvår sedan - han körde Tae Kwando innan.

Linneaner: *smack*

Magdalena sa...

Vilken härliga klubb, härliga människor!

Catti sa...

IFL = kärlek & glädje
Mia = IFL

Lena sa...

Gud, vad avundsjuk jag blir. Det finns INGEN motsvarighet till Linnea i Göteborg i alla fall. Det är synd. Ingen som har tänkt att flytta?

Magda Gad sa...

men då måste han ju ha träffat min gamla coach h i alla fall. härligt! en stor boxningsfamilj :-)

Magdalena sa...

Jag blir oxå avis. Kanske kommer jag nång gån och gästspringer? Jag har ju bra 5-6 mil till er. Annars har min hjärna börjat med ny tanke - att starta en löpsektion (under vår fotbolls/bandyklubb på orten) här....

MarathonMia sa...

Magdalena: Klart du ska starta en löpsektion! Det kan inte bli annat än bra! Självklart får du komma och gästspringa med oss - och insupa lite atmosfär!

Catti: Gulle dig.

Lena: DU får starta en! Det finns säkert ett gäng villiga! Kolla med Andréa, jag tror hon bor i Göteborg
http://lopningolivet.blogspot.com/

Magda: Det har han nog säkert... vi boxades tillsammans förut - men det var såå länge sen.

Anonym sa...

Magdalena: Varför gå över ån efter vatten?

http://www.vallentunafriidrott.se/