Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

fredag 25 september 2009

Helgen då allting händer!

Wow!

Imorgon åker jag till Göteborg för att gå på bröllop - det ska bli superskoj.

Samtidigt är ultrababesen i Åre och springer backe...

...och halva Sverige springer Lidingöloppet...

...och NMT kör träning inför Tjurruset kl 10:00 på Östermalms IP...

och sen är det IF Linnéafest.


Vad gör ni i helgen?

10 kommentarer:

Maria sa...

Som Ken sa så fint till Katti - att det är någon invalidgrupp som har fixat med support på LL, jag ansluter mig alltså till invalidgruppen och blir upphämtad av Fredrik som också är invalid :o( sen på kvällen blir det fest med Linneá, så länge kroppen orkar med, har jag tur orkar jag med till 20.00 ;o).

Hälsa Götet från mig och låt det svänga :o).

Magdalena sa...

Jag springer LL 15 km! Sen myser jag hemma med familjen resten av helgen!

Annika A sa...

Jag tänkte pace:a farsan runt Lidingö 30 km, sedan se till att han får någon mat i sig innan jag dricker romdrinkar med Linnéa... Och däremellan kolla uppdateringarna på Spartathlon!

Anonym sa...

Springer självklart Lidingöloppet!
Skulle troligtvis missa mitt eget bröllop om det gick samma dag ha ha ha! :-)
/Kalle.

Elin sa...

Lidingötjejlopp 10km på söndag :)

Henrika sa...

Typ inte mycket. Tränar lite lätt och pysslar i trädgården och försöker hålla tillbaka ångesten för jobbet på måndag. :-(

Marre sa...

Springer Lidingöloppet förstås! ;-)

Tobias sa...

Själv packar jag för att komma iväg till värmen och springa en vecka :-)

Malin sa...

Ja, visst känner man så när man själv inte deltar (Att halva Sverige är där) :( Surt.. Men nästa år ska jag minsann också vara där!!

Cilla sa...

Jag har sprungit Knatteloppet på Lidingö idag, med ett lånebarn - Viggo 4 år! Roligt :-)

Blev så rörd och höll på att börja böla när jag innan vårt lopp tittade på P7-orna som spurtade järnet mot mål - attans vad blödig man (jag!) blir på 'äldre dar'!