Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

måndag 22 december 2008

Dan före dan före dopparedan!

Visst är det skönt att ta det lugnt?

Det kryper redan i kroppen och jag har bara vilat från träning i 23 timmar. Kollar runt lite och planerar för fullt in vad jag ska göra i veckan. Det svåraste är att planera in vilan. Fast nu har jag ju i och för sig en packe böcker jag tänker plöja igenom. Morgondagen är i alla fall en skön utmaning...

06:15 Bonusträning Nordic Military
08:00 Naprapat
10:00 Axelssons Spa
11:30 Julklappshopping med bästis

Vi får se hur det funkar, det är väl bara att byta om till SuperWomandräkten och ta sig till de olika platserna :-)

Inga kommentarer: