Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

torsdag 16 oktober 2008

HardCoreGeggaMojja

Från IF Linnéa är det nu tre brudar som ska springa Tjurruset på lördag...

Är grabbarna fega eller är de rädda för gyttjebrottning?

Heja Tone som anslutit sig till mig och Britta.

7 kommentarer:

Lilla Duktig sa...

Snygg bild på dig själv!

MarathonMia sa...

Jag är framförallt nöjd med badmössan.

Catti sa...

Simfötter och våtdräkt som tävlingsstass verkar trots allt inte vara en så tokig idé...... passar säkert fint till badmössan :-)

Löparfantasten sa...

Fel nu är det fyra brudar. Jag ansluter mig också.
Jag ringer dig imorgon Mia.
KRam Och tack för gårdagens många skratt!!!

Karin sa...

Återigen kommer alltså IF Linnéas snygga brudar att dominera :-) Killarna är säkert rädda att bli smutsiga, eller nåt. Go get them! Jag är med er i tanken, jag som slavar på golvet imorgon...

MarathonMia sa...

Catti: Frågan är - hinner Tone öva in löpsteget i simfötter, kommer min gladpack att hålla hela vägen och finns det något annat än sötsaker att äta efter målgång?

Löparfantasten: Kuuuul! Då förbeställer jag 4 maskiner som får komma och dra upp oss ur modden innan killarna börjar!

Karin: Det kan väl hända att vi blir skickade till SöS - då får du komma och hälsa på oss :-)

Karin sa...

You go, girrrls! Men låt bli att hamna någon annanstans än i mål ;-)