Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

onsdag 13 februari 2008

Stark Start på dagen

06:45 BodyPump. 60 minuters styrketräning med skivstång i grupp. June lade på extra vikter på 3 övningar. Jag hade problem att luta mig 20 grader framåt vid rodd - ajaj i ryggen. Men den mjukades så sakta upp och nu känns den toppen.

Heja morgonträning. Om man orkar upp.

2 kommentarer:

Mwai Kibaki sa...

Hmm, det här kommer absolut bli ett problem. Allvar. Detta måste du ta tag i! Tänk dig det sista ... hela stadion full...alla skriker... du och Anna Rahm (kanmåtänka även någon liten kenyan) jämsides ... och ..och...du kan inte ens lägga dig 20 grader framåt??? Ens i rodd?!?

MarathonMia sa...

Jág hoppas verkligen att jag slipper springa marathon med skivstång :-)