Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

fredag 1 februari 2008

Lystring ungar!

Elin och Alex - vi vet att ni sköter er hemma. Hoppas att ni har det bra - vi saknar er (lite gnäll från er hade vi nog behövt, för utsikten, färgerna och upplevelserna är fantastiska och lite overkliga).

Alex - städa upp innan vi kommer hem :-)

Elin - tjata inte sönder farmor :-)

Kram från oss - älskar er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mia,
Hittade din blogg via Lilla Duktig, så klart...
Har en jobbarkompis som har gett sig helt hän åt löpningen. Ska tydligen ge sig i kast med Sthlm Marathon för första gången och innan det har hon planerat in en 5 mil. Galen tycker jag, kul tycker hon. Har lovat att ge henne länken till din blogg. Hon kan behöva läsa lite om dina eskapader. Vet att mina iaf inte motiverar henne...
Hoppas att vi ses snart.
Ha det fantastiskt.

MarathonMia sa...

Millan va kul! Jag hoppas hon har planerat in mer än totalt 5 mil - annars kan det göra grymt ont (under och framförallt efter loppoet)

Jag tror att alla människor som springer mer än en mil är galna. Vet inte vad som driver oss...