Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

tisdag 15 april 2008

Tack alla som röstat!

Framförallt kul att jag själv vann... på 23 röster för "Mia är ändå bäst!" Men om den här bloggen ska handla om hur jag manglar brorsan är det kul om han är med.

Köpa startbevis svart fick 19 röster
Han kan lägga ner fick 1 röst (antar att det är Henrik själv som röstat här!)
4 personer tyckte att vi skulle springa i Berlin istället.

Jag tackar som sagt alldeles ödmjukast på att 23 personer redan tycker att jag är bäst - boostar mitt ego. Jag återkommer i frågan om huruvida Henrik kutar eller ej.

Inga kommentarer: