Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

tisdag 25 januari 2011

Det händer roligheter i vår

Ett gäng fantastiska tjejer startade Blogger Boot Camp för några år sedan - i år kör de helgen 16-17 april.
Jag och Daniel från Nordic Military Training kommer att leda ett av passen - häng med vettja! Tror bestämt att de har något specialpris fram till sista januari! Det blir en helg med bloggare, bloggläsare och grymma pass!

Vi ses väl?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Japp! Vi ses där!! Det kommer att bli kul att testa din NMT!!! Längtar!!

Kram

Sara sa...

Jaa! Jag ska dit. Ser SÅ fram emot att träna med dig!

MarathonMia sa...

Tjohooo vad kul! :D