Välkommen hit! Här delar jag med mig av träning, utmaningar och pannbensbyggande. I augusti 2010 sprang jag Sveriges längsta terränglopp,
GAX Trans Scania, som mätte 246 km. Nu tränar jag vidare mot fler ultradistanser Comrades i Sydafrika och en Svensk Klassiker. Till min hjälp har jag IF Linnéa Löpning, Nordic Military Training, Coach Ken Hakata och en hel drös bloggjoggare och ultravänner. Parallellt med detta ska jag coacha Moa Herngren att springa Stockholm Marathon 2011 under 4 timmar.

söndag 13 februari 2011

Ful, fet och tråkig...

...och så lite kladdkaka på det.

Bäst att snöra på sig skorna, springa bort attacken av formsvacka och icke-ork.

På återseende.

12 kommentarer:

Taina sa...

Brukar hjälpa. Själv ska jag snöra på mina skor jag med och komma igång efter några dagars febersvacka. Gud så irriterad jag blir när jag inte fått träna. Är inte en populär mamma/fru just nu...men snart blir det normalt igen :D

anneliten sa...

Snygg, stark (både kroppsligt och mentalt) och inspirerande - så ser du ut i mina ögon. Svackor gör dig mänsklig. Och sympatisk.

Marica sa...

oj ibland trillar man ner i mörkret men desto gladare är man när man kliver upp . Du är Bäst :)

Ingmarie sa...

Och VIPS är du så där snygg, stark och rolig som du EGENTLIGEN är! :-) Orken får du på köpet. Och som Anneli skriver, den här lilla svackan gör dig bara mänsklig.KRAM

Träningsglädje sa...

pepp pepp. du är bäst och har en mycket snygg rumpa!

Unknown sa...

Kör hårt Mia snart är det vår innan vi vet ordet av och barmark och korta tights som gäller. Härligt eller hur?

VI alla har lite kladdkake ångest ibland men vi skriver sällan om det. Tack för att du vågar det gör dig ännu vackrare =)

Peace Love och Löparskor!

Carina sa...

Hoppas löpturen i det vackra vädret fick in ditt sinnelag på andra vägar! För den där rubriken stämde ju inte på en enda punkt!

CarinaK sa...

Ibland tar bensinen slut. Då behöver man lite utrymme för sig själv, reflektera en smula och kanske titta ned på kartan och jämföra den med hur det ser ut där jag står. Sen kanske det är dags att köra vidare.

Lev väl.

Träningsglädje sa...

en reflektion och fråga: varför är det just på helgen du verkar ha dina downs? inte lika fullt upp som under veckan?

Anonym sa...

FEL FEL FEL FEL tycker jag men förstår känslan så väl. Vi har aldrig setts eller talats vid. I natt drömde jag om dig. Och jävlar va jag vaknade laddad för veckan. Du har en stark POSSITIV påverkan på mig.

Kram Charlotte

Väntar med spänning på att bli coachad av dig snart :-)

Marre sa...

Ha, ha! Känner absolut igen mig, vissa dagar är man Miss Universum och andra dagar något som katten släpat in. Tack gode gud för att jag har en man som kan åka puckelpist med mig....

MarathonMia sa...

Oj! Tack för all feedback. Några få ord och så mycket reflektioner!

Förra veckan gick jag upp före 5 varje morgon, hade en massa deadlines och VILLE så mycket. Då blir det lite tvärnit framåt helgen.

Träningsglädje: hmmm - nej egentligen inte - men jag gillar när mina inrutade MÅSTEN går parallellt med att klämma in alla OMÅSTEN. Det är nog lättare under veckorna.

Rätt dumt att gå trött in i helgen - gillar att vara energiboostad och reflektera över veckan.